TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Monday, October 18, 2010

Zaman Foundation (Julai 2005 - Disember 2006)

Assalamualaikum..

Terasa sayu n sedih je bila tulis tentang entri ni. Al-maklumlah, tak lama lagi aku dah nak menamatkan pengajianku.. Lepas ni semua akan ditempatkan di seluruh pelosok Malaysia.. Mayb di bandar, di perkampungan org2 asli, pedalaman sabah n sarawak, n mungkin di kampong sendirik.. Tapi apa2 pon aku tak kisah tentang sume ni.. Tak kisah lah aku dpt mengajor di mana2 pon..

Dan lepas ni gak, susah gak nk jumpa ngan semua classmate aku ni (E1 members). Sedih gak rasanya.. Oklah, aku pon malas nak membebel banyak2.. Jom kita tengok gambar2 aku n member2 aku waktu foundation dulu2..









p/s : kenangan bersama korang takkan aku lupakan.. Be the best teacher :)

4 comments:

lemonade said...

great moment i will never forget. :))

AiSyAh HuMaIrAh said...

I'm also will never 4get this.. Luv u all :)

ainyza said...

wahh..klakar je muka masing2..tgal sebulan je huhuhu

AiSyAh HuMaIrAh said...

memang, sangat klakar, mklumlah msing2 belum matured lg kan..

Monday, October 18, 2010

Zaman Foundation (Julai 2005 - Disember 2006)

Assalamualaikum..

Terasa sayu n sedih je bila tulis tentang entri ni. Al-maklumlah, tak lama lagi aku dah nak menamatkan pengajianku.. Lepas ni semua akan ditempatkan di seluruh pelosok Malaysia.. Mayb di bandar, di perkampungan org2 asli, pedalaman sabah n sarawak, n mungkin di kampong sendirik.. Tapi apa2 pon aku tak kisah tentang sume ni.. Tak kisah lah aku dpt mengajor di mana2 pon..

Dan lepas ni gak, susah gak nk jumpa ngan semua classmate aku ni (E1 members). Sedih gak rasanya.. Oklah, aku pon malas nak membebel banyak2.. Jom kita tengok gambar2 aku n member2 aku waktu foundation dulu2..









p/s : kenangan bersama korang takkan aku lupakan.. Be the best teacher :)

4 comments:

lemonade said...

great moment i will never forget. :))

AiSyAh HuMaIrAh said...

I'm also will never 4get this.. Luv u all :)

ainyza said...

wahh..klakar je muka masing2..tgal sebulan je huhuhu

AiSyAh HuMaIrAh said...

memang, sangat klakar, mklumlah msing2 belum matured lg kan..

Related Posts with Thumbnails