TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Tuesday, October 26, 2010

~Kena tag lagi~

Assalamualaikum

Aku sekali telah di'tag' oleh salah sorang rakan bloger aku yg cantek lagi lah cumil.. Namanya Cik Ainul Syariha.. Ok, berikut merupakan syarat-syarat penyertaan yang telah ditetapkan oleh Cik Ainul apabila di'tag' oleh beliau. Sila baca syarat-syarat dibawah dengan teliti.


Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you


  1. Nama aku Atiqah Bt Sabri. Orangnya biasa2 sahaja.. Nak kenal aku lagi boleh tgk FB aku..
  2. Anak kelahiran Perlis
  3. Tarikh lahir aku : 21 Oktober 1986, baru je lps.. Sape nk bg aku hadiah masih dialu-alukan lagi.. Hahaha
  4. Aku sangat sayangkan mak dan ayah aku.. Jom aku kenalkan nama diorang dengan korang.. Nama ayah aku : Sabri Hashim , nama mak aku : Fauziah Kassim
  5. Aku adalah anak yang pertama dalam keluarga.. Besar tanggungjawab tu..
  6. Aku ada 3 orang adik, semuanya sama jantina mcm aku.. Nama diorang Zahidah, Siti Aishah dan Siti Najihah.
  7. Anak pesara tentera
  8. Aku sedang mengikuti pengajianku di IPG Kampus Ipoh, dah hampir 5 tahun setengah aku kat sini, dah tua kan aku.. Tamat pengajian : hujung tahun ni
  9. Aku adalah bakal guru.. Cam tak percaya je aku dh nak keja tahun depan, jadi cikgu lak tu..
  10. Sebenarnya profesion perguruan adalah bukan cita-citaku.. Masuk maktab sebab dipaksa oleh mak n ayahku.. Tapi kini, dah jatuh cinta dengan profesion ni.. Thanks mak dan ayah.
  11. Pernah bersekolah di SMKA Perempuan, Kangar, Perlis..
  12. Menuntut juga di Kolej Matrikulasi Perlis.. Berjaya menamatkan pengajian dengan jayanya di sini..
  13. Pernah memilih dan mendapat tawaran belajar dalam bidang Bioteknologi Makanan di KUIM (Kini USIM).. Tapi tak pegi pon sebab masuk maktab..
  14. Nama gelaran aku kini adalah Kak Tiq, fendi lah ni mula panggil aku cmni.. Hehehe
  15. Sangat meminati Maher Zain, tapi bukan sbb rupanya ya, tapi lirik lagunya yg memberi pengajaran.. :)
  16. Bidang pengajian ku kini : Perguruan - B. Melayu, P.Jasmani, P. Moral
  17. Aku bahagia bersama dengan insan-insan yang aku sayangi..
  18. Aku adalah seorang yang agak boros, tapi adakalanya pandai kawal perbelanjaan gak. hahaha..
  19. Aku suka mencuba pelbagai jenis makanan (maksudnya makan lah ye..) hahahah
  20. Aku sangat meminati nasyid.. :)..
  21. Aku sudah berumate dengan Norbazlin Bt Mohammad selama 4 tahun..
  22. Aku juga sukakan kucing... Meow2.. Sama mcm cik Ainul Syariha kita ya.. Ahaks~
  23. Tak lama lagi aku dah nak exam.. Tapi x study benda2 pon lagi.. Hmmm.. :(
  24. Bakal bertukar status.. Opsss.. Hee~
  25. Aku macam tak percaya boleh habis kan list nie dengan jayanya.. Hahah~
Aku dah berjaya habiskan list nie, sekarang ni aku nak korang yang akan ditag oleh aku selesaikan tugasan ni.. Hahaha




ema❤hafis
Lynn
Mc' Sue
Lemonade
Nyza_09
Jaya jr
Nana Farhana
Harzharun
Nadiafarahida
Asnur
misz Chantek
Amalina E Azmi
ida Zainal
Budak Pensel
mirahashime
Gransazer
Muhammad
Althafunisa
Thalhazlin
Mohd Fauzee
Cha
fieqilah
miss havoc
alynnmalynna
diana rashid

Daaaa~

p/s : selamat berjuang ya.. haha



8 comments:

diana said...

terima kasih..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Sama-sama.. Hee

nadia said...

dear,
tag ni nadia br jue jawab kelmarin.
pape pon, tq sooo much ye! =)

Gransazer said...

salam..
thanks tag sy..
insyaAllah nati sy jwb tag kamu ni..^^

NuR 'aQiLaH said...

alamakmakmak.
kena jawap ke tag ini? ekeke

AiSyAh HuMaIrAh said...

Nadia : its ok my dear.. hehehe.. welcome my dear :)

AiSyAh HuMaIrAh said...

Gransazer : W'salam.. welcome.. Hehe.. Thanks sbb sudi jwb tag tu..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Aqilah : Sudi2 lah menjawabnya.. Dapat kenal diri awak dengan lebih dekat lagi.. Nice to know u.. :)

Tuesday, October 26, 2010

~Kena tag lagi~

Assalamualaikum

Aku sekali telah di'tag' oleh salah sorang rakan bloger aku yg cantek lagi lah cumil.. Namanya Cik Ainul Syariha.. Ok, berikut merupakan syarat-syarat penyertaan yang telah ditetapkan oleh Cik Ainul apabila di'tag' oleh beliau. Sila baca syarat-syarat dibawah dengan teliti.


Once you have been tagged, you are supposed to write a note
with 25 random things, fact, habits, or goal about you.
At the end, choose 25 people to be tagged.
You have to tagged the person who tagged you
If I tag you, its because i want to know more about you


  1. Nama aku Atiqah Bt Sabri. Orangnya biasa2 sahaja.. Nak kenal aku lagi boleh tgk FB aku..
  2. Anak kelahiran Perlis
  3. Tarikh lahir aku : 21 Oktober 1986, baru je lps.. Sape nk bg aku hadiah masih dialu-alukan lagi.. Hahaha
  4. Aku sangat sayangkan mak dan ayah aku.. Jom aku kenalkan nama diorang dengan korang.. Nama ayah aku : Sabri Hashim , nama mak aku : Fauziah Kassim
  5. Aku adalah anak yang pertama dalam keluarga.. Besar tanggungjawab tu..
  6. Aku ada 3 orang adik, semuanya sama jantina mcm aku.. Nama diorang Zahidah, Siti Aishah dan Siti Najihah.
  7. Anak pesara tentera
  8. Aku sedang mengikuti pengajianku di IPG Kampus Ipoh, dah hampir 5 tahun setengah aku kat sini, dah tua kan aku.. Tamat pengajian : hujung tahun ni
  9. Aku adalah bakal guru.. Cam tak percaya je aku dh nak keja tahun depan, jadi cikgu lak tu..
  10. Sebenarnya profesion perguruan adalah bukan cita-citaku.. Masuk maktab sebab dipaksa oleh mak n ayahku.. Tapi kini, dah jatuh cinta dengan profesion ni.. Thanks mak dan ayah.
  11. Pernah bersekolah di SMKA Perempuan, Kangar, Perlis..
  12. Menuntut juga di Kolej Matrikulasi Perlis.. Berjaya menamatkan pengajian dengan jayanya di sini..
  13. Pernah memilih dan mendapat tawaran belajar dalam bidang Bioteknologi Makanan di KUIM (Kini USIM).. Tapi tak pegi pon sebab masuk maktab..
  14. Nama gelaran aku kini adalah Kak Tiq, fendi lah ni mula panggil aku cmni.. Hehehe
  15. Sangat meminati Maher Zain, tapi bukan sbb rupanya ya, tapi lirik lagunya yg memberi pengajaran.. :)
  16. Bidang pengajian ku kini : Perguruan - B. Melayu, P.Jasmani, P. Moral
  17. Aku bahagia bersama dengan insan-insan yang aku sayangi..
  18. Aku adalah seorang yang agak boros, tapi adakalanya pandai kawal perbelanjaan gak. hahaha..
  19. Aku suka mencuba pelbagai jenis makanan (maksudnya makan lah ye..) hahahah
  20. Aku sangat meminati nasyid.. :)..
  21. Aku sudah berumate dengan Norbazlin Bt Mohammad selama 4 tahun..
  22. Aku juga sukakan kucing... Meow2.. Sama mcm cik Ainul Syariha kita ya.. Ahaks~
  23. Tak lama lagi aku dah nak exam.. Tapi x study benda2 pon lagi.. Hmmm.. :(
  24. Bakal bertukar status.. Opsss.. Hee~
  25. Aku macam tak percaya boleh habis kan list nie dengan jayanya.. Hahah~
Aku dah berjaya habiskan list nie, sekarang ni aku nak korang yang akan ditag oleh aku selesaikan tugasan ni.. Hahaha




ema❤hafis
Lynn
Mc' Sue
Lemonade
Nyza_09
Jaya jr
Nana Farhana
Harzharun
Nadiafarahida
Asnur
misz Chantek
Amalina E Azmi
ida Zainal
Budak Pensel
mirahashime
Gransazer
Muhammad
Althafunisa
Thalhazlin
Mohd Fauzee
Cha
fieqilah
miss havoc
alynnmalynna
diana rashid

Daaaa~

p/s : selamat berjuang ya.. haha



8 comments:

diana said...

terima kasih..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Sama-sama.. Hee

nadia said...

dear,
tag ni nadia br jue jawab kelmarin.
pape pon, tq sooo much ye! =)

Gransazer said...

salam..
thanks tag sy..
insyaAllah nati sy jwb tag kamu ni..^^

NuR 'aQiLaH said...

alamakmakmak.
kena jawap ke tag ini? ekeke

AiSyAh HuMaIrAh said...

Nadia : its ok my dear.. hehehe.. welcome my dear :)

AiSyAh HuMaIrAh said...

Gransazer : W'salam.. welcome.. Hehe.. Thanks sbb sudi jwb tag tu..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Aqilah : Sudi2 lah menjawabnya.. Dapat kenal diri awak dengan lebih dekat lagi.. Nice to know u.. :)

Related Posts with Thumbnails