TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Friday, October 22, 2010

So sweet. :)

Assalamualaikum...

Cumil gila tengok dia.. Aku suka sangat tengok muka dia.. Hehehe.. Jangan salah anggap lak tau.. Aku sebenarnya bercerita tentang seorang blogger yang aku follow ni.. Nama dia Rahmah.. Tapi boleh je panggil dia ema..

Untuk pengetahuan korang semua.. dia baru je kahwen tau.. Umo baru je 16 tahun.. Kira-kira seminggu lebih yang lepas.. Happy je tengok dia... Dah jodoh kan... Apa-apa pun aku doakan moga perkahwinan adik ema kita ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat serta bahagia di dunia dan akhirat..

Meh aku tunjuk sikit blog dia.. Heeee~

p/s : Barokallahu lakuma buat semua member yang bakal melangsungkan walimatul ursy mereka..

No comments:

Friday, October 22, 2010

So sweet. :)

Assalamualaikum...

Cumil gila tengok dia.. Aku suka sangat tengok muka dia.. Hehehe.. Jangan salah anggap lak tau.. Aku sebenarnya bercerita tentang seorang blogger yang aku follow ni.. Nama dia Rahmah.. Tapi boleh je panggil dia ema..

Untuk pengetahuan korang semua.. dia baru je kahwen tau.. Umo baru je 16 tahun.. Kira-kira seminggu lebih yang lepas.. Happy je tengok dia... Dah jodoh kan... Apa-apa pun aku doakan moga perkahwinan adik ema kita ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat serta bahagia di dunia dan akhirat..

Meh aku tunjuk sikit blog dia.. Heeee~

p/s : Barokallahu lakuma buat semua member yang bakal melangsungkan walimatul ursy mereka..

No comments:

Related Posts with Thumbnails