TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Wednesday, October 27, 2010

~Jog.. jog~ (First Episode)

Assalamualaikum...

Minggu ni adalah minggu study.. Tapi aku tak mula2 pun lagi study.. Apa nak jadi lah ngan aku ni.. Makin nak habis belajor makin malas rasanya.. Ish2.. Aku kena ketepikan perasaan yang paling disukai oleh musuh Allah iaitu iblis dan askar2nya.. Hmmm... Apa2 pon kagum tul aku ngan salah sorang member sebatch ngan aku tapi kelas lain a.k.a member blogger aku iaitu cik Farah Lalola kita.. Dia sgt sukakan exam... Bagusnya jika aku pon macam tu jugak.. Mesti pointer tinggi menjulang je tiap2 sem... Ahaks~

Cerita aku untuk pagi ini.... (27 Oktober 2010)
~sje je aku boldkan, apa motif pon aku x tau.. Hee~

Pada pagi ni macam biasa sebagai umat Islam, aku mulakan pagi aku dengan solat subuh... Ingat ye anak2, kewajipan kita kepada Allah s.w.t jangan dilupa ya...Pastu aku golek2 jap, mula2 rasa nak pegi joging2 kat luar, pastu rasa malas pulak dah... Ish, malas lagi... On9 jap.. Hmmm... Tiba-tiba niat yang membuak-buak datang pulak untuk berjoging.. Kerajinan tiba2 ada di situ ya.. Aku pon mula lah menyiapkan diri aku.. Dah kluar rumah dan pakai sport shoe, tetiba hujan turun lak... Hmmm.. Terbantut lah pulak hasrat nak joging diluar sambil menghirup udara yang segar.. tak pelah hujan turun... Nanti hujan tak turun lama, kau mengeluh pulak... Apa la kau ni...:)

Finally, aku pon berjoging lah dalam rumah, agak2 hampir 30 minit gak lah, naik turun tangga kat umah sewa aku ni.. Berpeluh gak ye... Heheh... Sihat je rasa badan aku, mula2 rasa mcm nak demam, tp rse dh ok gak... Hohoho.. Bolehlah aku amalkan selalu bila hari hujan... Aku rasa korang yang begitu obses ngan joging pon boleh amalkan cara macam aku ni... Mudah jer~

Ok aku kluar dulu eh.. Daaa~

Bestnya kalau aku dapat berjoging seperti ni.. Ahaks~

Wassalam..

p/s : selain nak bagi bdn aku sehat, apa motif sebenarnya aku jog eh??? Cuba korang teka..

2 comments:

ainyza said...

jg badan..nk bertunang la katakn?hihihi..jgn marah k.tiq

AiSyAh HuMaIrAh said...

Haha.. mcm tau2 je ainyza.. heheh, salah 1 agendanya yg tu lah.. :).. X marah pon.. ahaks~

Wednesday, October 27, 2010

~Jog.. jog~ (First Episode)

Assalamualaikum...

Minggu ni adalah minggu study.. Tapi aku tak mula2 pun lagi study.. Apa nak jadi lah ngan aku ni.. Makin nak habis belajor makin malas rasanya.. Ish2.. Aku kena ketepikan perasaan yang paling disukai oleh musuh Allah iaitu iblis dan askar2nya.. Hmmm... Apa2 pon kagum tul aku ngan salah sorang member sebatch ngan aku tapi kelas lain a.k.a member blogger aku iaitu cik Farah Lalola kita.. Dia sgt sukakan exam... Bagusnya jika aku pon macam tu jugak.. Mesti pointer tinggi menjulang je tiap2 sem... Ahaks~

Cerita aku untuk pagi ini.... (27 Oktober 2010)
~sje je aku boldkan, apa motif pon aku x tau.. Hee~

Pada pagi ni macam biasa sebagai umat Islam, aku mulakan pagi aku dengan solat subuh... Ingat ye anak2, kewajipan kita kepada Allah s.w.t jangan dilupa ya...Pastu aku golek2 jap, mula2 rasa nak pegi joging2 kat luar, pastu rasa malas pulak dah... Ish, malas lagi... On9 jap.. Hmmm... Tiba-tiba niat yang membuak-buak datang pulak untuk berjoging.. Kerajinan tiba2 ada di situ ya.. Aku pon mula lah menyiapkan diri aku.. Dah kluar rumah dan pakai sport shoe, tetiba hujan turun lak... Hmmm.. Terbantut lah pulak hasrat nak joging diluar sambil menghirup udara yang segar.. tak pelah hujan turun... Nanti hujan tak turun lama, kau mengeluh pulak... Apa la kau ni...:)

Finally, aku pon berjoging lah dalam rumah, agak2 hampir 30 minit gak lah, naik turun tangga kat umah sewa aku ni.. Berpeluh gak ye... Heheh... Sihat je rasa badan aku, mula2 rasa mcm nak demam, tp rse dh ok gak... Hohoho.. Bolehlah aku amalkan selalu bila hari hujan... Aku rasa korang yang begitu obses ngan joging pon boleh amalkan cara macam aku ni... Mudah jer~

Ok aku kluar dulu eh.. Daaa~

Bestnya kalau aku dapat berjoging seperti ni.. Ahaks~

Wassalam..

p/s : selain nak bagi bdn aku sehat, apa motif sebenarnya aku jog eh??? Cuba korang teka..

2 comments:

ainyza said...

jg badan..nk bertunang la katakn?hihihi..jgn marah k.tiq

AiSyAh HuMaIrAh said...

Haha.. mcm tau2 je ainyza.. heheh, salah 1 agendanya yg tu lah.. :).. X marah pon.. ahaks~

Related Posts with Thumbnails