TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Sunday, August 8, 2010

Menghitung hari

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Menghitung hari
Detik demi detik...

Cewah, menyanyi plak aku malam ni. Saja menguji suara yang tak berapa nak sedap, tapi syok sendiri... Heheheh..

Aku sekarang ni tengah dok menhitung hari untuk tamatkan pengajian aku. Tak sabar pulak rasanya. Sekarang ni pulak macam-macam program dan kursus aku sedang ikuti, dengan kelasnya n macam-macam lagilah.

Dan hujung tahun ni pulak ada satu peristiwa yang akan menjadi sejarah dalam hidup aku.. Nanti akan aku ceritakan kat korang semua apa yang berlaku hujung tahun ni.. Tunggguuuuu.. Bahagia rasanya =). Tengah senyum sampai ke telinga ni..

2 comments:

Sujairi said...

meh aku tolong jawabkan...hehe..antara porgram dan kursus yang diikuti adalah kursus kahwin...yeeaaaahhh..

AiSyAh HuMaIrAh said...

heheheh..
lambat lg tuh..
huhuhu

Sunday, August 8, 2010

Menghitung hari

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Menghitung hari
Detik demi detik...

Cewah, menyanyi plak aku malam ni. Saja menguji suara yang tak berapa nak sedap, tapi syok sendiri... Heheheh..

Aku sekarang ni tengah dok menhitung hari untuk tamatkan pengajian aku. Tak sabar pulak rasanya. Sekarang ni pulak macam-macam program dan kursus aku sedang ikuti, dengan kelasnya n macam-macam lagilah.

Dan hujung tahun ni pulak ada satu peristiwa yang akan menjadi sejarah dalam hidup aku.. Nanti akan aku ceritakan kat korang semua apa yang berlaku hujung tahun ni.. Tunggguuuuu.. Bahagia rasanya =). Tengah senyum sampai ke telinga ni..

2 comments:

Sujairi said...

meh aku tolong jawabkan...hehe..antara porgram dan kursus yang diikuti adalah kursus kahwin...yeeaaaahhh..

AiSyAh HuMaIrAh said...

heheheh..
lambat lg tuh..
huhuhu

Related Posts with Thumbnails