TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Monday, August 9, 2010

Kejadian yang mengagumkan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Aku pelik dan hairan, napa ya orang yang buat hubungan yang terlarang tanpa apa-apa ikatan yang sah senang sangat nak dapat anak. Orang yang dah berkahwin bertahun-tahun malah berpuluhan tahun pun masih ada yang tak dapat anak. Dah lah buat satu dosa, pastu tambah lagi satu dosa. Tau dosa apa?? Dosa buang anak lah pulak.. Tak ada rasa keibuan ke?? Aku memang marah betul ngan orang-orang yang suka buat kerja-kerja macam ni. Insaf-insaf lah.. Korang buat keja terkutuk ni patut tengok video kat bawah ni. Jom kita layann... Zasssss..

video

No comments:

Monday, August 9, 2010

Kejadian yang mengagumkan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Aku pelik dan hairan, napa ya orang yang buat hubungan yang terlarang tanpa apa-apa ikatan yang sah senang sangat nak dapat anak. Orang yang dah berkahwin bertahun-tahun malah berpuluhan tahun pun masih ada yang tak dapat anak. Dah lah buat satu dosa, pastu tambah lagi satu dosa. Tau dosa apa?? Dosa buang anak lah pulak.. Tak ada rasa keibuan ke?? Aku memang marah betul ngan orang-orang yang suka buat kerja-kerja macam ni. Insaf-insaf lah.. Korang buat keja terkutuk ni patut tengok video kat bawah ni. Jom kita layann... Zasssss..

video

No comments:

Related Posts with Thumbnails