TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Saturday, November 6, 2010

Makan...makan...makan.. (Part 1)

Assalamualaikum...

Siapa yang suka makan kat sini??? Sila angkat tangan, kaki, hidung dan ape ajelah yang korang boleh angkat... Hahaha.. Semua orang suka makan kan.. Tambah-tambah bila korang pergi pasar malam, masing-masing akan rambang mata.. Hahahaha, sebab tak tau nak pilih makanan yang mana satu.. Tapi aku bila pergi je pasar malam, ada 1 makanan ni mmg aku akan beli.. Kalau aku tak beli, mesti aku akan teringat-ingat je... Nak tau apa dia???


.............

.............

.............

.............


Taraaa.....

Kopok lekor... I Love it very2 much... Muahhhh..


Aku suka juga makan ini...

Ni namanya laksa buyong, ada kat Perak jer.. Sbnarnya apa2 jenis laksa aku suka tau.. Haha



Ni pulak makanan kegemaran kawanku yg tersayang :

Tapi aku pon suka sebenarnya... Hahha.. Sume aku suka kan...


Ni pulak, sate ikan.. Sangat femes kat area Pantai Timur..
Pasni balik kampungku, susah dah nak jumpa....


Nasi dagang, sangat lah sedap, kawanku yang tersayang sangat suka ya...
Aku pon suka gak, aku lagi.. Makan je tak abis2...


Sekian saja cerita tentang makan2... Bertemu lagi dalam episod yang seterusnya....

P/s : Ada hati gak nak jadi duta jalan2 cari makan, jangan jalan2 cari pasal sudah.. Hahaah

1 comment:

lemonade said...

aku pn suka smua makanan di atas! im lovin' it! hehe

Saturday, November 6, 2010

Makan...makan...makan.. (Part 1)

Assalamualaikum...

Siapa yang suka makan kat sini??? Sila angkat tangan, kaki, hidung dan ape ajelah yang korang boleh angkat... Hahaha.. Semua orang suka makan kan.. Tambah-tambah bila korang pergi pasar malam, masing-masing akan rambang mata.. Hahahaha, sebab tak tau nak pilih makanan yang mana satu.. Tapi aku bila pergi je pasar malam, ada 1 makanan ni mmg aku akan beli.. Kalau aku tak beli, mesti aku akan teringat-ingat je... Nak tau apa dia???


.............

.............

.............

.............


Taraaa.....

Kopok lekor... I Love it very2 much... Muahhhh..


Aku suka juga makan ini...

Ni namanya laksa buyong, ada kat Perak jer.. Sbnarnya apa2 jenis laksa aku suka tau.. Haha



Ni pulak makanan kegemaran kawanku yg tersayang :

Tapi aku pon suka sebenarnya... Hahha.. Sume aku suka kan...


Ni pulak, sate ikan.. Sangat femes kat area Pantai Timur..
Pasni balik kampungku, susah dah nak jumpa....


Nasi dagang, sangat lah sedap, kawanku yang tersayang sangat suka ya...
Aku pon suka gak, aku lagi.. Makan je tak abis2...


Sekian saja cerita tentang makan2... Bertemu lagi dalam episod yang seterusnya....

P/s : Ada hati gak nak jadi duta jalan2 cari makan, jangan jalan2 cari pasal sudah.. Hahaah

1 comment:

lemonade said...

aku pn suka smua makanan di atas! im lovin' it! hehe

Related Posts with Thumbnails