TINGGALKAN JEJAK KORANG YE !

PENGIKUT2 KU

Wednesday, June 8, 2011

Persediaan pertama....

Assalamualaikum..

Sewaktu aku menulis post ni, aku masih lagi bercuti di kampung.. Sebenarnya, macam2 perkara yang aku sedang fikirkan.. Pejam celik, pejam celik sekejap je masa rasa, sekarang ni dah nak masuk pertengahan bulan 6.. Ape pun aku tak buat lagi.. Tapi apa2 pun aku dah mula menjaga kesihatan luaran dan dalaman aku..

Aku sekarang sedang mengamalkan Catalyst VCO yang telah disyorkan oleh sorang member aku iaitu Elis Afia.. Dia juga adalah stokis catalyst. Aku bukan setakat ambik VCO je, aku pun ambil collagen daripada Catalyst.. Alhamdulillah, ada rasa perubahan jugak pada kulit aku yang kering ni.. Di samping tu gak, aku turut amalkan minum air putih 3 liter sehari... Kulit pun dah rasa lembab skit..




Collagen Catalyst


VCO Catayst


Itu jelah persediaan pertama yang aku baru buat untuk hari perkahwinan aku.. hehe... tak mampu nak buat yang lain-lain lagi disebabkan kekangan2 yang tertentu.. Aku akan sambung lagi kisah persediaan aku sebagai bride to be pada waktu yang lain.. Sekian..

Wassalam

p/s : Buat bakal2 pengantin dan yang dah jadi pengantin, boleh share2 tip menjaga kesihatan diri menjelang perkahwinan korang.. Sharing is caring ;)

1 comment:

ɛмα-яαнмαн said...

HIHIIHI...
Ema dulu nak kahwen pun mcm tu juga... Dah dekat2 waktu baru nak kelam kabut buat itu ini :p

Wednesday, June 8, 2011

Persediaan pertama....

Assalamualaikum..

Sewaktu aku menulis post ni, aku masih lagi bercuti di kampung.. Sebenarnya, macam2 perkara yang aku sedang fikirkan.. Pejam celik, pejam celik sekejap je masa rasa, sekarang ni dah nak masuk pertengahan bulan 6.. Ape pun aku tak buat lagi.. Tapi apa2 pun aku dah mula menjaga kesihatan luaran dan dalaman aku..

Aku sekarang sedang mengamalkan Catalyst VCO yang telah disyorkan oleh sorang member aku iaitu Elis Afia.. Dia juga adalah stokis catalyst. Aku bukan setakat ambik VCO je, aku pun ambil collagen daripada Catalyst.. Alhamdulillah, ada rasa perubahan jugak pada kulit aku yang kering ni.. Di samping tu gak, aku turut amalkan minum air putih 3 liter sehari... Kulit pun dah rasa lembab skit..




Collagen Catalyst


VCO Catayst


Itu jelah persediaan pertama yang aku baru buat untuk hari perkahwinan aku.. hehe... tak mampu nak buat yang lain-lain lagi disebabkan kekangan2 yang tertentu.. Aku akan sambung lagi kisah persediaan aku sebagai bride to be pada waktu yang lain.. Sekian..

Wassalam

p/s : Buat bakal2 pengantin dan yang dah jadi pengantin, boleh share2 tip menjaga kesihatan diri menjelang perkahwinan korang.. Sharing is caring ;)

1 comment:

ɛмα-яαнмαн said...

HIHIIHI...
Ema dulu nak kahwen pun mcm tu juga... Dah dekat2 waktu baru nak kelam kabut buat itu ini :p

Related Posts with Thumbnails